کات مهم در انتخاب اندازه چادر مسافرتی

همه چادرهای مسافرتی فضای داخلی مشابهی ندارند. اندازه چادر های مسافرتی دونفره با هم متفاوت هستند.

هنگام کویرنوردی، جنگل نوردی یا کوهنوردی احتمالاً با طوفان‌های مکرر یا پشه های فراوان مواجه می‌شوید. اغلب منطقی است که یک چادر کمی بزرگتر و جادارتر را در نظر بگیرید.

همچنین، اندازه افرادی که در چادر مسافرتی خواهند بود را در نظر بگیرید.  اینکه بتوانند راحت بخوابند و غلت بزنند بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که بیشتر چادرهای مسافرتی 2 نفره خیلی باریک هستند.

چادر مسافرتی در شب

چادر مسافرتی که بیش از حد شلوغ است تاثیر بدی در خاطره سفر می‌گذارد. بله در مورد آن خواهید گفت و خواهید خندید. شوخی‌ها و سوژه‌های زیادی از همین کمبود جا بدست می‌آورید. اما ته دل اینگونه‌اید که کاش جا کمی بیشتر بود!

خنده تمام می‌شود و وقت خواب می‌رسد. شما نمی‌خواهید دروی دنده خود بخوابید. همچنین نبایدهر بار که شخصی در کنار شما در کیسه خواب خود بچرخد‌، از خواب بیدار شوید. یا ناگهان پای همسفران نباید بر صورتمان فرود آید… .

بسیاری می گویند فضای مناسب شخصی که در چادر خوابیده را 20 فوت مربع درنظر می‌گیرند. با این حال ، هوشمندانه است که این پیشنهاد را به عنوان حداقل اندازه مطلق هنگام خرید در نظر بگیرید.

قیمت چادر مسافرتی ارزان

بسیاری از افراد به جای کیسه های خواب، از تشک های هوا استفاده می‌کنند. درواقع من هم یکی از همین افراد هستم. دلم در کیسه خواب می‌ترکد. متاسفانه این تشک‌ها به جای بیشتری در چادر نیاز دارند.

برخی از اردوگاه های باتجربه برای هر نفر 40 فوت مربع را پیشنهاد می کنند. اندازه 30 فوت هم می‌تواند یک سازش خوب در نظر گرفته شود.

بچه‌های کوچکتر فضای کمتری را به خود اختصاص می‌دهند. اما در خرید چادر مسافرتی باید فضای تحرک آنها را نیز در نظر بگیرید. ممکن است سفر آنها را به اندازه شما خسته نکرده باشد!