چرا روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار بهترین محافظان فرش های ما هستند. فرش های ما در منزل بطور مداوم در معرض آلودگی هستند. با توجه به شرایط، ساکنان، رفت و آمد و … میزان این تهدیدات و خطرات می توانند متفاوت باشند. با اینحال آلوده شدن و لک شدن فرش همواره دغدغه ساکنان خانه است. بطوریکه محافظت از فرش ها به وظیفه ای مهم برای تمام ساکنین خانه تبدیل شده است. زیرا وجود لکه و سایر عوارض روی فرش تصویر بسیار زشتی ایجاد می کند. از طرف دیگر شستشوی قرش ها نیز کار دشواریست. علی الخصوص اگز آنها را به قالی شویی بسپاریم و چند روزی در منزل بدون فرش تردد نماییم. روفرشی کشدار تمام این مشکلات را برای ما حل می کند. فقط کافیست آن را برروی فرش خود قرار دهید.

ویژگی های مهم روفرشی های کشدار

تولید کنندگان این روفرشی ها برای محافظت از فرش های شما طراحی کرده اند.  به همین جهت ویژگی های بسیار مهمی دارند تا کاملا مناسب منزل شما بوده و جایگزین فرش باشند.

ابعاد استاندارد

از آهنجایی که این روفرشی ها باید تمام نقاط فرش را بپوشانند ابعاد استانداردی دارند. به این شکل که آنها کاملا متاسب با تمامی فرش های دستباف و ماشینی در اندازه های مختلف هستند. در هنگام خرید تنها کافیست از میا اندازه های مختلف 4،6،9 و 12 متری، سایز متناسب با فرش خود را انتخاب نمایید.

ثابت روی فرش

این دقیقا دومین مسئله مهم برای انتخاب روفرشیست. این روفشی قرار است مداوم روی همه فرش باشد. اگر بخواهد حرکت کند، تا شود یا از روی فرش کنار رود نه تنها محافظتی ایجاد نمی کند، حتی می تواند مزاحم راه رفتن نیز بشود. بنابراین ثابت بودن روفرشی کشدار روی فرش بسیار بسیار مهم است.

شستشوی آسان و عدم تغییر رنگ و سایز در هنگام شستشو

شستشوی آسان دلیل دیگریست برای استفاده از روفرشی کشدار. همه ما دردسر های شستشوی فرش ها را می دانیم. زمان های قدیم آنها را با زحمت به بیرون هانه می بردیم. سخت تر از آن زمانی بود که فرش خیس و سنگین را باید در جایی برای خشک شدن می گذاشتیم. اکنون قالی شویی ها و شامپو فرش ها کار ما را ساده تر کرده اند. با اینحال راه آسانتر استفاده از روفرشی های کشدار است. شما می توانید بدون نگرانی از تغییر رنگ و سایز برای شستشوی آنها از ماشین لباسشویی استفاده نمایید. ماشین لباسشویی آنها را بسرعت تمیز می کند. زمانیکه رطوبت بطور کامل از بین رفت آنها را بر روی فرش بازگردانید. می بینید که همه چیز مانند قبل شده است!

روفرشی های کشدار مخمل ابریشم ترک و شانل ایران در ضخامت های مختلف

گالری حسن زاده روفرشی های کشدار ترک و ایرانی را در ضخامت ها و جنس های متوعی عرضه می کند. اگر طرفدار روفرشی های مخمل ابریشم ترک هستید ضخامت متوسط برای شما مناسب است. همچنین برای محل هایی که نیاز به روفرشی های ضخیم دارند ما جنس شانل درجه یک ایرانی را به شما توصیه می کنیم.

قیمت روفرشی کشدار

ما از روفرشی برای حفاظت از فرش استفاده می‌کنیم. روفرشی یک انتخاب کاملا اقتصادی و عاقلانه است. این محصول هزینه‌های تغییر دکوراسیون یا تعمیرات و .. را تا 90 درصد کاهش می دهد. کافیست قیمت این روفرشی‌های کشدار را با فرش‌های دستباف و ماشینی مقایسه کنید. بااینحال در همین انتخاب اقتصادی و بصرفه نیز می‌توان هوشمندانه‌تر انتخاب نمود.

آنچه در قیمت روفرشی کشدار بسیار تاثیرگذار است ابعاد و ضخامت آن است. ابعاد روفرشی باید دقیقا مطابق با فرشی باشند که قرار است روی آن روفرشی انتخاب نمایید. روفرشی کشدار کاملا بر روی روفرشی قرار می‌گیرد و ثابت می‌ماند.